סוכנות דוגמנות לנערות

כיצד בוחרים סוכנות דוגמנות לנערות?

זה לא סוד שהמון נערות חולמות להיות דוגמניות. כיצד נוכל לוודא שלא ינצלו את הרצון להגשים את החלום?
כיצד נוכל לדעת שמתקבלים לסוכנות הדוגמנות בעקבות הנתונים ולא בעקבות תשלום עבור צילום בוק דוגמנות, או עבור קורס משחק מול מצלמה וכד'?
כיצד נוכל להיות בטוחים שלא מנצלים את הרצון להגשים את החלום הגדול לצילומים לא ראויים, לשיח לא ראוי או חלילה למגע לא ראוי?
איך אפשר לנסות ולהגשים את החלום שלנו ובאותה נשימה לשמור שלא נפגע?

מאמר חשוב זה נכתב במיוחד עבור נערות שחולמות להיות דוגמניות ו/או עבור ההורים שרוצים שילדיהם ירדפו אחר החלומות שלהם אך באותה נשימה, דואגים (מסיבה מוצדקת) ורוצים לשמור ולוודא שילדיהם לא יפגעו וינוצלו.

קבלה ללא תנאי בוק או קורס

ראשית, בואו נדבר על הניצול הגדול שקיים היום והוא קבלה לסוכנות דוגמנות בתנאי של עשיית בוק דוגמנות ו/או קורס משחק מול מצלמה באותה הסוכנות. כפי שכבר כתבנו במאמר הקודם כיצד לבחור סוכנות דוגמנות, אנו נגד קבלה לסוכנות דוגמנות בתנאי שכזה. סוכנות דוגמנות שבאמת מאמינה בנתונים ו/או בכישרון של הדוגמנית, תקבל את הדוגמנית ללא תנאי שכזה.

יחד עם זאת, צריך לזכור שהכל תלוי מה בעצם המטרה שלנו. נניח שמסיבה כזו או אחרת החלטנו להשקיע יותר ולעשות בוק מקצועי, הבחירה צריכה להיות שלכם היכן לבצע את הבוק ולא כתנאי לעשות אותו באותה סוכנות או צד שלישי שהם מחייבים.
דהיינו, אם סוכנות הדוגמנות מחייבת אתכם לעשות את הבוק ו/או הקורס אצלם, אנו נמליץ לכם בחום לחפש סוכנות דוגמנות אחרת. אם סוכנות דוגמנות קיבלה אתכם וממליצה לכם (או שאתם מעוניינים) לעשות בוק דוגמנות ומאפשרת לכם לבחור לעשות את הבוק היכן שאתם חפצים, נשמע כי הסוכנות אמינה!
המטרה היא– למצוא סוכנות דוגמנות שהאינטרס שלה להרוויח מכם היא על-ידי יצירת עבודה עבורכם, ולא על-ידי גביית תשלום עבור בוקים וקורסים 

ליווי, זו לא שאלה - זו חובה!

בואו נשים את נושא התשלום רגע בצד. חשוב ככל שיהיה, יש דברים חשובים יותר. כיצד נוכל לוודא שלא מנצלים? שמצלמים בצורה ראויה? שלא חלילה נוגעים שלא לצורך? ליווי. חד וחלק! אם סוכנות דוגמנות לנערות לא רגישה בכדי להבין זאת, לא אחראית מספיק לאפשר זאת, חפשו סוכנות דוגמנות אחרת.
אל תפלו בפח אחרי אמירות כמו "זה מפריע". אם הם מקצועיים מספיק, זה לא אמור להפריע כמו שמאפרת, סטייליסטית או כל צוות אחר "לא מפריע". ואם הם מקצועיים מספיק, הם צריכים לדעת להתמודד גם עם הפרעות, או לחילופין, להסביר ולומר מה מפריע כדי שזה לא יתקיים.
יחד אם זאת, חשובה גם אחריות מהצד שלכם. חשוב להבין שהמטרה היא להוציא את התמונות הטובות ביותר בזמן הצילום והתפקיד שלכם הוא ליווי בלבד בכדי לוודא שלא פוגעים בילדכם. המנעו מלהרעיש, לשוחח עם הדוגמנית, לעשות "סימנים", לעודד וכד'. כמו כן, בחרו את האדם המתאים ביותר לליווי. כזה שמצד אחד יהווה ביטחון אך מנגד לא יגרור מבוכה  ויאפשר התנהלות חופשית ונוחה מול הצלם.
* הדבר נכון גם אם בחרתם לעשות בוק בסוכנות הדוגמנות עצמה וגם אם בחרתם לעשות זאת במקום אחר.

מה מצלמים? גבולות מראש.

חשוב לדעת מראש מה הולכים לצלם, אילו סוגי בגדים תדרשו ללבוש והאם אתם מרגישים אתם נוח. דברו על הכל – אל תתביישו. ככל שתדעו יותר פרטים, תבטיחו פחות אי נעימויות ואי הבנות על סט הצילומים. שאלו אילו בגדים, מי יהיה נוכח על הסט (לדוגמה האם יהיו דוגמנים נוספים), תשאלו האם יהיה מגע ואם כן איזה. לאחר שתקבלו את כל התשובות לשאלותיכם, תוודאו כי אתה מעוניינים, מרגישים בנוח ולא עושים זאת מתוך פחד או תנאי.

מחפשים ייצוג אמיתי וללא תשלום של אלפי שקלים?

מוזמנים להגיש מועמדות בקישור הבא – לחצו כאן. או לחילופין לשלוח פרטים לוואצאפ שמספרו 0525317772
הפרטים הנדרשים: תמונות גוף, תמונות תקריב פנים (ללא פילטרים), שם מלא, גיל, גובה, משקל.

הפיצו את הבשורה לעולם...

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on twitter
Share on linkedin
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

אז מה אתם חושבים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *